Pentru un an nou

Din păcate, nu am mai scris de luni de zile, dar, acum, fix pe ultima sută de metri, nu mă rabdă inima să nu pun aici un mic semn al trecerii timpului. Am descoperit şi anul trecut colaje şi montaje măiestre pe you tube, atât de bine realizate şi de montate, încât mi-am dorit pe loc, din inimă, să pot să fac şi eu aşa ceva.

Acum descoperit unele în care apar secvenţe din  mult mai multe filme văzute, ceea ce e un plus pentru mine, ca cinefil.

Iată, cu toată bucuria ce a fost 2011

Aşa cum am făcut şi anul trecut, urări de cinefil

http://www.youtube.com/watch?v=nYlQM8OK9fY

http://www.youtube.com/watch?v=QgTsQW9tyHg

Să avem toţi un an bun şi fructuos în vise împlinite.

Leave a Reply

